30 Aralık 2012 Pazar

Örgü bebek battaniyesi

Sene bitmeden son yazımızıda yazalım değil mi ama :))
Bu bebek battaniyesini eltimin bebeği için yaptım.. Uzuuuu bir süredir örüyordum daha doğmamıştı başladığımda bebek 5 aylık oldu :) bitirdim ve sonunda gönderdim..
ipi kartopu anakuzusu diye bir yün.. 4 adet almıştım ve 6 no. şiş ile ördüm ama istediğim gibi olmadı :(
astar yapınca bide makinede aralarından geçtim tam yorgan kıvamında oldu.. kenarlarına pon pon yapınca biraz oldu gibi :)
örümü zor bir ip.. olurda örürseniz daha ince şiş kullanın benden tavsiye :))
Herkese iyi bir yıl diliyorum :))
üreticiliğimiz ve yaratıcılığımız hiiç eksik olmasın :))
Sevgiler :))))


12 Kasım 2012 Pazartesi

hediyeler var :)

merhabalar, blog arkadaşlarımda Nuray bir çekiliş yapıyormuş. Şansınızı deneyin bence,ben öyle yapıyorum.. katılmak için tık tık :)


9 Kasım 2012 Cuma

ayakkabı torbası

uzuuuuuuuuuuuun zamandır kurdela işi yapmıyordum.unutmuşum hatta, yardımcı kitaplarımdan baktım. çok sevdiğim bir ablam için yaptım. bizim burda lojman ortamında yani ev gezmelerinde terlik torbası adettendir :)) çok sevdiğim ablamıda eskiden tanırım,buraya gelince ortama ayak uyduralım dedi :)) ve bunu istedi benden :)))) ben cok severek işledim :)) güle güle kullansınlar :)))



tığ işi bebek patiği

merhabaaaa,
blog arkadaşlarımdan bir kaç kişi tığ işini çok severler :)) onların ilgisini çekecektir. :))
bir arkadaşımın bebeği için yapmıştım.. giydiridi bi de minicik ayaklara :)) nasıl güzel anlatamam :))

sevgilerimle..

4 Kasım 2012 Pazar

bebek bohçası

çooooooooooook uzun zaman oldu evet :) yoğun geçti herşey,tatil matil derken bi şey yapamadım. kursada gitmiyorum artık. bu dönem gitmiyorum..
neyse en son bunu yaptım bı arkadaşım doğum yaptı bende hediye almıştım. altaçma takımı ve battaniye..cok kotu bir hediye paketi yaptı aldığım yer,bende öturdum ödemiş ipeğinden bunu yaptım. hafta içi vereceğim kendisine :))
hepinize kucak dolusu sevgiler..






24 Temmuz 2012 Salı

makinede türk işi şömen

buda en son işim kurs bitmeden..
evde devam edip bitirdim.
makine nakışlı türk işi tekniği ile yapıldı.. kumaşını istanbul kadıköyden masrafçılardan aldım..hazır böyle boncuklu alıyosunuz.. geniş olarak masa içinde var iki bu boyutta bir geniş bide küçük sehpa için aldım hepsini işlicem bakalım..ben beğenerek işledim..
sevgiler bizden sizlere :)



el işi şömen

merhaba,,
kurs bitti bende bittim yani :))
ara vermiştim uzun zamandır yazmaya.. bu örtüyü geçen yapmıştım sözde salon içindi ama tek parçasını yaptım.. offff cok zor el işi...tavsiye etmem..
makinada kenarinı geçtik ve bitti :))
sevgiler...



14 Haziran 2012 Perşembe

trt geldi hoşgeldi :)

bundan yaklaşık 1 ay kadar önce TRT Avaz kalnalında gelmişlerdi.Anadolunun sıcak yüzleri adlı program için.. ve dün akşam program yayınlanmış. maalesef unuttum izleyemedim. ama videosu var kanalın internet siteside.. yaşadığım kent burası benim güzel memleketim :)
sizlerde görün tanıyın istedim.. belki bir gün yolunuz düşer..
Sevgi ile kalın :))
not:eklediğim video ilk kısmı ikinci parçasını bulamadım :(
aşağıdaki linkten tamamını izleyebilirsiniz..
http://www.trt.net.tr/trtavaz/vodcast.aspx?GRKod=c0176213-d288-45e4-b48a-a2ecf63e9e44&MKod=5ba5999c-c9a8-4046-9cd1-d12c372ce45b&dil=0



13 Haziran 2012 Çarşamba

alt açma takımı

bu aralar çok iş yaptım sormayın,,
bunuda pazartesi işledim.. dün diktim.. gayet kolay oldu.. makine nakış teknikleri kullanıldı..
kumaşı pamuk pazen..
buda ağustos ayında doğum yapacak eltim Ayşegül için,
güle güle kullan tatlım :))



yeni bir bebek için :)

merhabalar..
yakında doğuracak komşum için bu tacı yaptım kendisine :)
güle güle kullansın :)


26 Mayıs 2012 Cumartesi

ilk çanta denemem :)

merhaba sevgili dostlar..
sizlere ilk çanta denememi sunmaktan gurur duyarım..
eğer olurda yapmak isteyen olur diye yapım aşamalarınıda elimdne geldiğince çekmeye çalıştım şimdi anlatalım  :)
öncelikle iki adet kumaş oluyo biri ana kumaş biri astarlık. ben şehrimdeki pazardan aldım bu kumaşı kot kumaşı aslında ana kumaşım bu.. diğeride amerikan bezi dedikleri krem rengi bişey..öncelikle kenarlarını ikisinde aynı oranda dikiyoruz(1).. alt köşelerinden paht kırıyoruz..enine dikiş yani (3)..sırada bi aksama olmuş mazur görün.. küçük bi not.. astar parçasını dikerken bir karış yada daha az kenarında bi boşluk bırakın burayı çevirmede kullanıcaz. şimdi fermuarı dikicez çantanın ağzı kadar iki parça kesiyoruz .. onları ikiye katlayıp baş kısımlarını dikiyoruz.. ters cevirdik. ağızı açık kısımlar bosta kalıcak biz diğer tarafa fermuar dikiyoruz.. bunu sonra çantaya ekliyoruz.(5)..çantanın kollarını dikiyoruz.(6).en son astarlıcaz.. geldik önemli kısma..burda şekil 3 ü tam ters işlem yapıcaz.. iki kumaşında yüzü bir birine bakacak şekilde içi içe sokuyoruz.. ve birbirine ekliyoruz.. sonra o bosluk bırakmıştık hani ordan çeviriyoruz çantayı (8) vee sonunda bittiii.
nası annatım ama.. anlayan beri gelsin lutfenn ayy ben bile yoruldum..
anlamayana maille daha duzgun anlatırım inanın bana :)))
simdi istanbuldayım anca bu kadar oldu :))
umarım anlatabildim herkese sevgileeer :))




23 Mayıs 2012 Çarşamba

yıl sonu sergimiz :)

merhabalar dostlar.. daha önce bahsettiğim sergimiz olduda bitti maşallah.. buyuk bir yorgunluk oldu bizim içinde.. ama her şeye rağmen çook güzeldi.. her şey bir yana dostluklar kazandık bu kursta.. el emeklerimizi gördük hep birlikte.. sizlerle bir kaç fotoğrafımı paylaşmak isterim..resimde minyatür dikiş makinemizde vardı.. Özden Ceyhan ağbiciğimiz sağolsun :))
herkese kucaaaak dolusu sevgiler :))






15 Mayıs 2012 Salı

yine bebek battaniyesi

merhabalar,
sizlere en son eserimi takdiiim ederim.3 günde işlediğim bir ürün oldu acil yapıldı kısa zamanımız vardı.. çünküü bu perşembe halk eğitimimizde sergimiz vaar.. hepinizi beklerim :))
sergimizi hazırlıyoruz iki gündür çook yorgunum.. sergiye geniş bir bölüm ayıracağım şimdilik bir kare paylaşıyorum..gelelim battaniyemize.. Eltim Ayşegül içi işledim.. düz makine dikişi tekniği ile.. kendisi İzmir de.. ve bir oğlumuz geliyor.. güle güle kullansınlar :))
herkese sevgiler :))




4 Mayıs 2012 Cuma

seccade

uzun zamandır beni oyalayan bi işti.. nihayet bitti..
bir müşterim için yapmıştım.. makinede çin iğnesi ve düz makine tekniğini kullandım.. kumaşı kendisi verdi. ama acayip zor bi kumaş bir daha hayatta işlemem herhalde :(
sevgilerimi gönderiyorum sizlere :))



30 Nisan 2012 Pazartesi

Nebiş senin için

merhaba sevgili dostlar.
yine ara verdik yazmaya.. bu ara çok yoğun geçiyor günler.
17 mayısta halk eğitim sergimiz olacak harıl harıl onun için çalışıyoruz..
sergi fotolarını buradan paylaşacağım :)
bugünde trt avaz programı okulumuza geldi bizleri ve işlerimizi görmeye..
ne zaman yayınlanacak kesin bilgim yok onunda videosunu burada paylaşırım..
gelelim bu son parçaya, bu bir yatak odası için yapılmış şifonyer önü örtüsü diyelim :))
sevgili ablacığım Nebahat için işiliyorum  4 parça olacak ben şu an ikinci parçadayım ..
ama hemen sizinle paylaşalım dedim :))
düz makine dikişi ile yapılmış bir örtüdür..
kumaşını rizaden istedik. feretiko denilen bir kumaş işlemesi ve duruşu harika.. tavsiye ederim.
şimdilik bu kadar.
sevgi ile kalın :))

12 Nisan 2012 Perşembe

kuğu gölü balesi :)

Merhabaaalr,,
uzuun zaman oldu yine yazamadım. Elimdeki işleri bitiremedim çünkü,
makinede seccade işledim sipariş üzerine, bugün yorganlamaya verdim, bitince burda yayınlarız.
onun dışında iki gündür bu torbayı yaptım..daha önce burada başka bir örneği var..
buda yine aynı işlevi görücek.. İstanbuldan bir arkadaşım doğuracak bu ay sonu onun için hazırladım bu torbayı. amaç gezmelere giderken içine bebeğinin bezlerini koyabilecek :)) bebeğimiz kız oluca ve odası kuğu figürlü.. odası bir harıkaydı bende böyle bir şey yapmak istedim.. içine de alacağım hediyeyi koymayı düşünüyorum.. gelelim nası yaptık, elimde kalan beyaz bir kumaş bu , deseni internetten buldum, çizdim ve makinde işledim.. bu kadar  :)) ama harika oldu :))
Aylin Bebek güle güle kullansın :))
sevgi ile kalın...


3 Mart 2012 Cumartesi

tombik yastık :)


çok ama çook şirin olduu bence :))
evde kalmış polar bi parçadan yaptım.. kurstaki bi abladan görmüştüm yapılışını değişik oluyor biraz karmaşık.. sonra bende yaptım aslında bu bir iğnelikti.. bir biraz büyük düşündük yastık oldu..
salona pek uymasada renkler bir yere konulacak artık :))
ortasındaki yün pon pon,içide boncuk elyaf :))
tombik yastığımız oldu artık :))

1 Mart 2012 Perşembe

bebek battaniyem :)




merhaba sevgili dostlar. uzun zamandır yine yazamadım.. çunkuuu bu battaniyeyi işliyordum.. nası olmuş :)) ?? beyaz pazen kumaştan bebek battaniyesi ve yastığı :)) kendim için işledim bu bebek battaniyesini bir gün lazım olur diye :))) hemen detaylara geçelim :) örnek elişi dergisi 5. sayıdan, kum iğnesi,çin iğnesi ve sarma tekniği ile işledim, etrafına pamuklu fisto alıp güzel sade bir piko geçtim :)) henüz yastığı doldurmadım elyaf almam gerek onuda yarın alıcaz :))
bu kadaaaar :)) ileride güle güle kullanmak ümidiyle....
sevgi ile kalın :))