27 Ocak 2012 Cuma

Mutfak takımı



geçenlerde istanbula gittiğimde cuma günü kadıköye gittim.. kumaş pazarına..kendimi kaybettim diyebilirim.. harika parçalar buldum..bu onlardan ilki.. annemin mutfağı için kumaş arıyordum aradım aradım sonunda buldum..keten bir kumaş bu.. 5 mt yakın vardı.. kenarınada pamuklu fisto aldım ve bu şekilde bir takım çıktı.. masa örtüsü,buzdolabı örtüsü,minifırın örtüsü,küçük dolap örtüsü ve sandalyeler için 6 adet minder değil ama derileri yıpranmasın diye annem öyle bi kumaş olsun kenarını dikiver dedi bende öyle yaptım.. ..tabi böyle bisye benzemıyor.anneme gidince yerlerine koyduktan sonrada eklerim :))
ben çoook severek yaptım beğendimde :))
sevgilerimle :))

3 yorum:

  1. ellerine sağlık, çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim.. kenarlarına sizin nakışlardan yapabilseydim daha güzel olcaktı ama :) makinem yapmıyor maalesef :)
      sevgiler..

      Sil
    2. Dikiş makinesından istiyorsun herhalde ve fiat sormuşsun.
      Nebahat hanım ın yeri bende başka, çok sevdiğim bir iş arkadaşımdı, onun kardeşi olarak sizide ayırt edemem:)
      Minicik bir makine istemişsiniz üçret alamam sizden.
      Mailime kargo içi adresinizi bildirin gönderirim ben önemli değil.
      İlla birşey ödeyeceğim derseniz kargo ücreti siz ödersiniz anlaşmış oluruz.:))

      ozdenceyhan58@gmail.com

      Sil