12 Nisan 2012 Perşembe

kuğu gölü balesi :)

Merhabaaalr,,
uzuun zaman oldu yine yazamadım. Elimdeki işleri bitiremedim çünkü,
makinede seccade işledim sipariş üzerine, bugün yorganlamaya verdim, bitince burda yayınlarız.
onun dışında iki gündür bu torbayı yaptım..daha önce burada başka bir örneği var..
buda yine aynı işlevi görücek.. İstanbuldan bir arkadaşım doğuracak bu ay sonu onun için hazırladım bu torbayı. amaç gezmelere giderken içine bebeğinin bezlerini koyabilecek :)) bebeğimiz kız oluca ve odası kuğu figürlü.. odası bir harıkaydı bende böyle bir şey yapmak istedim.. içine de alacağım hediyeyi koymayı düşünüyorum.. gelelim nası yaptık, elimde kalan beyaz bir kumaş bu , deseni internetten buldum, çizdim ve makinde işledim.. bu kadar  :)) ama harika oldu :))
Aylin Bebek güle güle kullansın :))
sevgi ile kalın...


2 yorum: