15 Mayıs 2012 Salı

yine bebek battaniyesi

merhabalar,
sizlere en son eserimi takdiiim ederim.3 günde işlediğim bir ürün oldu acil yapıldı kısa zamanımız vardı.. çünküü bu perşembe halk eğitimimizde sergimiz vaar.. hepinizi beklerim :))
sergimizi hazırlıyoruz iki gündür çook yorgunum.. sergiye geniş bir bölüm ayıracağım şimdilik bir kare paylaşıyorum..gelelim battaniyemize.. Eltim Ayşegül içi işledim.. düz makine dikişi tekniği ile.. kendisi İzmir de.. ve bir oğlumuz geliyor.. güle güle kullansınlar :))
herkese sevgiler :))




4 yorum:

  1. Çok güzel ve sevimli olmuş. İyi günlerde kullansın. Hayırlısıyla ve sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin Rabbim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel çalışmalar bunlar böyleeee, hepsi birbirinden güzel; tek kelimeyle bayıldım iyi ki bana geldinizde sizi buldum ;D yeni paylaşımlarda buluşmak üzere, hoşçakalınn (çantanızı merakla bekliyorum, benimkilerden güzel olacağı yaptığınız işlerden belli, öpüyorum)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederiiim :)) gerçekten bu kadar güzel övgüler almak beni çok ama çok mutlu etti.. çantaya henuz baslamadım bi vaktim olmadı ama en kısa zamanda vakit bulup yapıcam.. eklerim buraya çok memnun oldum sizi tanığıma yeni paylaşımlarda görüşmek üzre :)))
    öptüm :)

    YanıtlaSil